Meny

Mina val: Rensa allt×
UNDRAR DU ÖVER NÅGOT?
Ring oss på 08 - 551 127 50
Skicka epost på kundservice@brandos.se


×
Så skönt! Nu är den sparad!
Och där hamnade en favorit till i samlingen :)
×
Vad hände nu?
Något knasigt hände, prova att ladda om sidan och försök igen
×
Opa! Där satt den.
Skon ligger i varukorgen nu. Här hittar du kassan.
×
>Hoppsan Kerstin!
Det blev nåt knas. Skon kunde inte läggas i varukorgen. Kanske var det nån annan som knyckte den sista framför ögonen på dig.

Frakt & leverans

Fri retur

Här på BRANDOS får du alltid fri retur.

Du får meddelande per mejl när ditt paket är på väg till dig. Vi rekommenderar att du uppger ditt mobilnummer vid beställning, så får du avisering via SMS, vilket oftast går en dag snabbare än avisering via post.

Har du frågor? Kontakta vår kundservice på telefon: 08-55 11 27 50 eller genom att skicka e-post till kundservice@brandos.se

Hur lång är leveranstiden?

Vår leveranstid är 1-4 arbetsdagar.

Hur spårar jag mitt paket?

Du kommer att få ett mejl med leveransinformation så snart din beställning har lämnat vårt lager. Där finns en länk för godssökning.

Hur får jag reda på att mitt paket har kommit fram?

Om du har angivit ett mobilnummer när du beställde din order så får du en sms-avisering till din mobiltelefon. Har inte paketet hämtats ut får man en påminnelse-avi via brev.

Jag har inte fått någon avisering om att paketet är framme, varför?

Det kan bero på att du har råkat ange felaktigt mobiltelefonnummer. Du får en påminnelse-avi via brev om paketet inte har hämtats ut 2 dagar efter avisering.

Mitt paket har inte kommit. Vad gör jag?

Om det har gått mer än 4 arbetsdagar sedan du la din beställning hos oss kan du kontakta vår Kundservice på kundservice@brandos.se.

Var ska jag hämta mitt paket?

I den avisering du får när paketet har kommit fram finns information om var paketet ska hämtas.

Hur lång tid har jag på mig att hämta ut mitt paket?

Du har 14 dagar på dig. Paket som inte hämtas inom 14 dagar skickas automatiskt tillbaka till Brandos.

Jag har fått fel vara levererad, hur gör jag?

Om du har mottagit en felaktig vara av oss så ber vi dig att kontakta vår Kundservice så snart som möjligt. Kontakta vår kundservice på telefon: 08-55 11 27 50 eller genom att skicka e-post till kundservice@brandos.se. Glöm inte att alltid uppge ditt ordernummer vid kontakt med oss för snabbare ärendehantering.

Skickar ni varor till utlandet?

Nej, Vi skickar endast till mottagaradresser i Sverige från Brandos.se. 

Oj!
Ingen träff.
Rensa allt×