Meny

Mina val: Rensa allt×
UNDRAR DU ÖVER NÅGOT?
Ring oss på 08 - 551 127 50
Skicka epost på kundservice@brandos.se


×
Så skönt! Nu är den sparad!
Och där hamnade en favorit till i samlingen :)
×
Vad hände nu?
Något knasigt hände, prova att ladda om sidan och försök igen
×
Opa! Där satt den.
Skon ligger i varukorgen nu. Här hittar du kassan.
×
>Hoppsan Kerstin!
Det blev nåt knas. Skon kunde inte läggas i varukorgen. Kanske var det nån annan som knyckte den sista framför ögonen på dig.

Betalning

Vilka betalsätt erbjuder ni?

Vi erbjuder följande betalsätt:

* Visa/Mastercard

* Direktbetalning via internetbank – Swedbank / Handelsbanken / SEB / Nordea

* Faktura – Klarna, betala inom 14 dagar 

* Delbetalning – Klarna

Du väljer betalningssätt i steg 2 i kassan.

Min betalning går inte igenom, varför?

Om din betalning inte går igenom kan det bero på överbelastning hos din bank eller ett tekniskt fel. Försök gärna igen efter en liten stund. Om du får fortsatt problem, kontakta oss gärna så hjälper vi dig!

Är det säkert att betala med kort hos Brandos?

Du behöver inte känna dig osäker på att använda ditt kort hos oss. Brandos använder den teknik som är standard för säkra kortbetalningar på Internet.

Accepterar ni utländska kort?

Vi accepterar alla kreditkort som är utfärdade inom EU.

Hur gör jag för att betala med faktura?

När du har gått vidare till kassan för betalning kan du där välja att betala via Klarna faktura.

Jag kan inte använda faktura som betalsätt, varför?

Om du blir nekad till att handla via faktura ber vi dig att kontakta Klarna på telefon: 08-120 120 10 eller via mejl: info@klarna.se, så kan de se varför ditt köp inte blir godkänt.

Varför måste jag uppge mitt personnummer för att använda Klarna som betalsätt?

Klarna behöver ditt personnummer av bl.a. säkerhetsskäl samt för att kunna göra en kreditprövning. Har du ytterligare frågor gällande detta så är du välkommen att kontakta Klarnas Kundservice på Tel: 08 – 120 120 10 eller mejla dem via deras mejlformulär: till Klarna ->

När/hur får jag min faktura?

Har du valt att betala mot en vanlig 14-dagars faktura så sänder Klarna en faktura via e-post i samband med utskick av din order. Har du valt att betala din order mot Klarnas delbetalning så får du den första fakturan via post nästkommande månad från det att du har gjort din beställning hos oss.

Hur betalar jag min faktura?

Har du valt att betala mot en vanlig 14-dagars faktura så sänder Klarna en faktura till den e-postadress du har angivit vid registreringen i samband med utskick av din order. I mejlet finner du de uppgifter du behöver för att kunna betala din faktura. Har du valt att betala din order mot Klarnas delbetalning så sänder Klarna ett avtal till dig via post som du sedan skriver under och skickar in till Klarna, därefter skickas fakturan per post nästkommande månad från det att du har gjort din beställning. Har du ytterligare frågor gällande din fakturabetalning så kan du kontakta Klarnas Kundservice på Tel: 08 – 120 120 10 eller mejla dem via deras mejlformulär: till Klarna ->

Kan jag dela upp min betalning?

Ja, vi erbjuder delbetalning via Klarna. Du kan läsa mer om det i våra Köpvillkor.

När ska min faktura vara betald?

Har du valt att betala via Klarna faktura, så förfaller fakturan efter 14 dagar från det att skorna har blivit skickade från vårt lager. Du får fakturan skickad till den e-postadress du angivit vid registrering. Om du har valt delbetalning så får du en faktura skickad via post varje månad som betalas i slutet utav månaden.

Går det att flytta fram förfallodatum på min faktura?

Ja, du kan själv flytta fram förfallodatumet på din faktura (max 7 dagar) genom att gå in på Klarnas hemsida. Följ bara instruktionerna du hittar där. Till Klarna ->

Jag har frågor gällande min faktura. Var kan jag vända mig?

Du kan kontakta Klarna på telefon: 08-120 120 10 eller via mejl: info@klarna.se. Du kan även kontakta vår Kundservice på kundservice@brandos.se.

Vad är telefonnumret till Klarna?

Telefonnumret till Klarna är 08-120 120 10

Vad har Klarna för bankgironummer?

Bankgiro 221-1555 eller plusgiro 415 85 02-7

Jag har tappat bort min faktura, hur får jag en ny?

Har du tappat bort din faktura, kontakta vår Kundservice så skickar vi dig en ny via e-post.

Vilka villkor gäller för Klarna Faktura?

Du kan läsa villkor gällande Klarna faktura här i våra Köpvillkor.

Oj!
Ingen träff.
Rensa allt×